ملاقات و مذاکره تابش با وزرای صنعت،جهاد کشاورزی،معاون وزیر نیرو و رئیس کل گمرک کشور


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ملاقات و مذاکره با چند تن از وزرا و مسئولین کشوری، ضمن بیان برخی از مشکلات ،خواستار رسیدگی و مرتفع شدن آن شد.


محمدرضا تابش در ملاقات با وزیر "صنعت،معدن و تجارت" خواستار رسیدگی به مشکلات پروژه ملی الکترود گرافیتی اردکان شد و تسریع در تعیین ساختار جدید این پروژه با توجه به قول مساعد "غضنفری" در این باره را مورد تاکید قرار داد تا این پروژه بتواند با حل برخی مشکلات خاص خود ، هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.


وی همچنین به قول وی درخصوی برگزاری همایش ملی فرش دستباف ایران در اردکان در زمان تصدی وزارت بازرگانی اشاره نمود و با بیان اینکه این همایش هنوز به سرانجام نرسیده است، بر پیگیری و برگزاری آن تاکید نمود.


همچنین نماینده مردم اردکان و میبد درخصوص وضعیت فولاد میبد با "مهدی غضنفری" مذاکره نمودند و با ابراز گلایه از اینکه ماههاست این پروژه به حالت تعطیلی درآمده و خریداران این واحد ظاهرا نتوانسته اند به تعهدات خود عمل نمایند، تصریح نمودند: با توجه به اینکه متقاضیان جدیدی از بخش خصوصی امادگی دارند تا با همین شرایط و تعهد پرداخت حقوق های معوقه و حتی ایجاد اشتغال جدید این کارخانه را راه اندازی کنند ، خواستار پیگیری وزیر در این رابطه شدند.


"تابش" همچنین با وزیر جهاد کشاورزی نیز جداگانه مذاکره نمود و ضمن انتقاد از تبعیض در اختصاص اعتبارات به شهرستانها ، خواستار آن شد تا متناسب با نیاز موجود و پارامترهای تعیین کننده در توزیع بودجه، این امر انجام گیرد و سهم شهرستان اردکان لحاظ گردد.


وی همچنین در ملاقات دیگری با رئیس کل گمرک کشور ، با اشاره به اینکه گمرک یکی از نیازهای مناطق ویژه اقتصادی است، هرگونه کندی در روند احداث گمرک منطقه ویژه فولاد اردکان را غیرقابل قبول دانست و بر پیگیری و پیش بینی های لازم در این زمینه تاکید کرد.


نماینده مردم اردکان در مذاکره دیگری با معاون وزیر نیرو ، برقرسانی به پروژه فولاد ارفع را یادآور شد و با اشاره به اهمیت موضوع که هر گونه اهمال یا سستی می تواند خسارات سنگینی به این پروژه عظیم وارد سازد، بر تسریع در برقرسانی به آن تاکید کرد.


مسئولان نیز ضمن تشکر از تداوم پیگیریهای نماینده مردم اردکان جهت رفع مشکلات ، توضیحاتی در خصوص موارد مطروحه ایراد و پیگیری این موارد و قولهای داده شده را مورد تاکید قرار دادند و اعلام نمودند موارد از طریق مدیران مربوطه پیگیری خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا